Kruidvat gezichtsmasker | Energizing Boost

Een tijdje terug ontving  ik een heel leuk pakketje van MaisonPrin samenwerking met Kruidvat. In dit pakketje zaten vijf verschillende nieuwe gezichtsmaskers om te testen en te reviewen. Elke week test ik een gezichtsmasker en laat ik jullie weten wat ik van het resultaat vind. Benieuwd wat ik van de maskers vind? Lees dan zeker mee!

Iedereen die mij goed kent weet dat ik een lichtelijke verslaving heb aan gezichtsmaskers. Ik vind het fijn om goed voor me zelf te zorgen, ook al doe ik dat soms een beetje te weinig door de drukte. Daarom geniet ik extra van dat avondje relaxen in bad met een gezichtsmasker.

Ik was super enthousiast dat ik de maskers van Kruidvat mocht ontvangen en testen. De verpakkingen zagen er kleurrijk uit en mijn huid kon wel wat extra liefde gebruiken.


Mijn huidtype

Ieder huidtype is anders en heeft een andere verzorging nodig. Daarom vertel ik jullie hoe mijn huid er uit ziet. Mijn huid gaat met de seizoenen mee en ik heb dus elk seizoen andere problemen. In de winter is mijn huid vaak wat droog en trekkerig. Wanneer het wat warmer word is mijn huid weer wat vettiger. Vooral als ik wat foundation of poeder op doe kan mijn T-zone er vet uit zien. Vroeger had ik amper last van puistjes maar dat is nu anders. Dit komt voornamelijk door de drukte in mijn leven en mijzelf druk maken om dingen, stress dus. Ik kan moeilijk dingen los laten en hierdoor heb ik last van witte of rode kleine bultjes rond mijn mond, op mijn kin en af en toe tussen mijn wenkbrouwen. Erg vervelend want ik schaam me hier ontzettend voor terwijl ik er weinig aan kan doen want ik maak mijn huid iedere dag goed schoon. Lijntjes heb ik vooral langs mijn mond als ik lach. Nu jullie weten hoe mijn huid er uit zien kun je beslissen of deze maskers ook goed zijn voor jou huid.


Over het masker

‘Geef je huid een snelle energieboost met Kruidvat Energizing Boost Tissuemasker.
Het masker geeft de huid een onvergelijkbaar gevoel van frisheid en nieuwe energie.
Kruidvat Energizing Tissuemasker Energizing Boost Masker is een weldaad voor de vermoeide huid en geeft een snelle energieboost. Avocado-olie heeft vochtbindende eigenschappen, die de huid beschermt tegen uitdroging.’

Gebruiksaanwijzing: Reinig eerst het gezicht. Vouw het tissue masker open en leg deze op het gezicht. Verwijder het masker na 8-10 minuten en masseer de resterende lotion in de huid of neem het af met een droge tissue.


Mijn ervaring

Ik vind de verpakking er fris uit zien en er staat duidelijk op wat voor masker het is en wat er in zit. Omdat ik zelf niet zo van avocado houd en geen idee had wat cupuacubutter is was ik erg benieuwd wat ik hier van zou gaan vinden. Wat ik wel heel fijn vind is dat dit een tissue mask is, deze maskers vind ik altijd erg makkelijk in gebruik. Ik leg deze maskers altijd even op een net verwamde verwarming zodat ze niet zo koud zijn op je huid. Tijdens het verwarmen van het masker heb ik mijn gezicht gereinigd. De verpakking is eenvoudig open te scheuren aan de bovenkant. De geur is fris en subtiel. Het masker is gelukkig niet druiperig van de lotion maar wel genoeg vochtig. De tissue masker is gemakkelijk uit te vouwen, na even passen en meten zit hij ook goed op mijn gezicht. Het masker ruikt nog steeds subtiel naar avocado. Na 10 minuten relaxen heb ik het masker er af gehaald en de resterende lotion in mijn huid gemasseerd en later verwijderd met een doekje. Ik voel duidelijk een verschil. Mijn huid voelt zacht aan en ik heb echt het idee dat mijn huid een boost heeft gehad. Twee dagen later voelt mijn huid nog steeds zacht, super fijn!

Ondanks avocado niet mijn lievelings ingredient is vind ik het masker erg fijn. De geur is subtiel en fris, mijn huid is zacht en voelt gevoed. De prijs is ook nog eens leuk, 0,89. Ik ben erg benieuwd naar de volgende maskers van Kruidvat !


Wil jij dit masker ook proberen? Ga naar een van de Kruidvat winkels of bestel hem via de website.

Volgende week review ik weer een nieuw masker. Benieuwd welke masker ik ga testen? Stay tuned on my IG & BLOG!

img_1094-1

4 gedachten over “Kruidvat gezichtsmasker | Energizing Boost

Plaats een reactie